Screamer - Chromed Style Pack
Ota kisat haltuun Chromed Style Packilla! Nouse esiin kaaoksen keskeltä ja erotu joukosta 15 kromikoristeen avulla. Käytä niitä turnaukseen osallistuvien ajoneuvoissa.* *Mukautukset tulevat saataville, kun ajoneuvo hankitaan pelissä, ja niitä voidaan käyttää kaikkialla turnaustilaa lukuun ottamatta. Tämä lisäosa ei sisälly Digital Deluxe Upgradeen.