Schildmaid MX
Ryhdy ihmiskunnan suojakilveksi kääntämällä vihollishyökkääjien tulivoima heitä itseään vastaan tässä kiivaassa räiskintäpelissä! Jäitkö alakynteen ulkoavaruudessa? Ei huolta! Tee vihollistesi luotihelvetistä luotitaivas kehittyneen Schildmaid-teknologian avulla ja ala keräämään vaarallisia ammuksia, joiden avulla teet aluksestasi entistä voimakkaamman ja niität pisteitä kuin heinää! Mutta kun kilvestäsi loppuu voima ja vaara alkaa taas väijyä, sinun täytyy vaihtaa taktiikkaasi nopeasti! Schildmaid MX on tuore ja nopeatempoinen, sivuttaisvierittävä 2D-räiskintäpeli, jossa valitset yhden kolmesta mahdollisesta raivokkaasta taistelijasta, joiden avulla aiheutat sekasortoa planeettaasi uhkaavassa hyökkäyslaivastossa. Hyökkää useaan otteeseen ja herätä kauhua vihollisissasi. Paras lentäjä ikuistetaan verkon pistetilastoihin!