SCARLET NEXUS Ultimate Upgrade Pack
Ultimate Upgrade Pack tuo peliin lisäsisältöä. Sisältö: – Season Pass – digitaalinen kuvakirja ja digitaalinen ääniraita Mukana tulee koko 38 kappaleen ääniraita, mukaan lukien pelin tunnuskappale Dream In Drive, sekä SCARLET NEXUS -pelin upean maailman luomiseen käytettyä taidetta. – taisteluasujen erikoissetti -Red- Sisältää taisteluasujen -Red-erikoissetin, johon kuuluu ylimääräisiä asuja kaikille hahmoille. – The Other -lisävaruste – 3 SAS Plug-in -varianttia. *Lisäsisällöt ilmestyvät pelin kauppaan niiden lataamisen jälkeen. *Jos sinulla jo on SCARLET NEXUS -peli, voit päivittää sen SCARLET NEXUS Ultimate Editioniin ostamalla tämän paketin.