SCARLET NEXUS Brain Eater Pack
SCARLET NEXUS Brain Eater Pack -sisältöpaketin mukana tulee uusi episodi, jossa Karen Traversista nähdään täysin uusi puoli, 2 eri asukokoelmaa kaikille hahmoille, uusia Vision Simulator -tehtäviä sekä muita uusia haasteita ja palkintoja. * Season Pass ja Ultimate Edition, jotka sisältävät peruspelin, digitaaliset sisällöt ja kausikortin, myydään myös erikseen.