Savage Sniper Weapons Pack
Siperia on vaarallinen paikka, joka ei varautumattomille armoa anna. Mikä on paras tapa varmistaa, ettet se ole sinä? Kohdista kiikaritähtäimesi Savage Sniper Weapons -pakettiin, jonka mukana tulee kolme erilaista mutta yhtä tappavaa alan työkalua: PR15 HERA, Tai Hu SR3 ja MSSR 10. Sisältö: PR15 HERA – Tavallinen tarkkuuskivääri pelkällä puoliautomaattisella tulella, valmistaudu vapauttamaan taukoamaton raivo vihollisesti päälle. TAI HU – Manuaalitoiminen ja pulttilukollinen TAI HU -tarkkuuskivääri on mukavuuden ja tarkkuuden esitaistelija, jonka piipun kohoamista on vähennetty ja jossa on ultramatala rekyyli. Voit ampua tarkasti tuntien ajan. MSSR 10 – Tämä vaimennettu pulttilukollinen tarkkuuskivääri on optimoitu alhaisinta mahdollista äänijälkeä silmälläpitäen. Muokattua patruunaa käyttävä luoti ammutaan piirun alle äänennopeudella. Ryhdy aavesoturiksi. * Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts -peruspelin. Ei moninpelikäyttöön.