Sausage Wars: Trapdoor Hell DLC
Taistele muita makkaroita vastaan uudella, epävakaalla maaperällä. Laukaise luukut ja katso, miten mokomat putoavat myrkylliseen keittoon! Tämän DLC:n myötä saat käyttöön uuden Trapdoor-lavan jokaisessa paikallisessa moninpelitilassa.