Sausage Wars: Complete Edition
Complete Edition sisältää koko pelin ja 3 lisäkenttää: Luukkuhelvetti, Laserimässäkkä ja Polttava Kuolema. Iske ja työnnä makkaraviholliset lasinsirpaleille, kuumille levyille tai viemärisyövereihin! Laukaise luukut ja katso, kun tollot putoavat myrkkysoppaan! Odota oikeaa hetkeä, heitä makkarakaverit tuleen ja katso heidän paistuvan herkullisesti! Pakene välitöntä kuolemaa, löydä turvapaikka ja tönäise muut makkarat lasersäteeseen! Älä unohda kuuma-nakki-voittotanssiasi jokaisen makkarasodan tason lopussa! Oletko jo kaupungin suurin voittomakkara?