Saints Row Expansion Pass
Saints Row Expansion Pass antaa pelattavaksi kolme laajennusepisodia. Kukin laajennus sisältää runsaasti uutta pelattavaa ja tutkittavaa, kuten uusia tehtäviä, vihollisia, harhautuksia, aseita, ajoneuvoja ja mukautusvaihtoehtoja. Expansion Pass sisältyy myös Saints Row Gold Editioniin ja Platinum Editioniin.