Saints Row 2: Unkut-paketti
Tuunaa hahmoasi yli 60 upouudella mukautusesineellä, kuten Unkut-kelloilla, kaulakoruilla, rannerenkailla, T-paidoilla, topeilla, huppareilla ja aluspaidoilla. Tavoittele yläluokkaisuutta vaihtamalla yliopiston poolopaitaan tai pukeudu arkisesti Sloppy Seconds -farkkuihin. Vedä mustetta nahkaan 16 upouudella tatuointivaihtoehdolla.