Sail Forth: Maelstrom
🌪 Sail Forth: Maelstrom – Uhmaa pyörteitä! Sukella suoraan myrskyn silmään Sail Forthin Maelstrom-laajennuksella! Hirmumyrsky on pyyhkäissyt Deepbluen yli ja aiheuttanut valtavia pyörteitä, jotka luovat haasteita ja kätkevät ennenkokemattomia aarteita. Oletko valmis kohtaamaan Maelstromin? 🌌 Tapaa Salattu Ritarikunta Mystiset vartijat suojaavat Maelstromin saloja ja tarjoavat outoja uusia palkintoja merenkulkijoille, jotka ovat valmiita uhmaamaan alisen maailman syvyyksiä. Himoittuja Maelstrom-helmiä saadakseen Salattu Ritarikunta on valmis tarjoamaan kaikkea muinaisista aseista ainutlaatuiseen kosmetiikkaan. ⚔️ Varo Wormkinia Maelstromissa kohtaat joukon uusia, uhkaavia vastustajia, jotka asettavat purjehduskykysi ja taistelutaitosi koetukselle, eikä alinen maailma ei päästä tunkeilijoita helpolla. Aikaakaan ei ole haaskattavaksi, sillä Wormkin on valmis nappaamaan laivastosi itselleen. 🎨 Laajemmat laivojen mukauttamismahdollisuudet Muokkaa peliä uudella laivan ulkoasun kosmetiikkajärjestelmällä ja lisää laivastosi aluksiin kymmeniä uusia koristeita. ⚓ Sail Forth – purjehdus tuntemattomaan Jatka seikkailuasi Deepbluen merillä Maelstrom-laajennuksella, jossa pyörteiden vastustamaton kutsu vetää sinua kohti tuntemattomia vesiä. Pääsetkö takaisin valoon vai jäätkö pimeiden syvyyksien vangiksi? Nosta ankkuri, levitä purjeet ja lähde mukaan Sail Forthin Maelstrom-laajennukseen!