Sacrifice For Sale
Koe vuorovaikutus uudella ja mukaansatempaavalla tavalla. Vastaa suoraan siihen, mitä hahmot sanovat! Selviydy omasta panttivankitilanteestasi, neuvottele jostain muustakin kuin vain vapaudestasi. Tutustu niihin, jotka pitävät sinut vankina, hajota kultti, manipuloi heitä — välttääksesi uhrin kohtalon. Opi hiljaisuuden arvo! Et sano sanaakaan, ellet itse niin päätä. Koko peli voidaan pelata hiljaisena päähenkilönä. Anna muiden puhua keskeyttämättä, anna merkityksellisiä katseita ja uppoudu sisäiseen monologiisi paljastaaksesi uusia vaihtoehtoja. Tai voit antautua välinpitämättömyydelle, hyväksyä kohtalosi ja tulla vapaaehtoisesti uhratuksi! Ominaisuudet: - Lyhyt mutta mukaansatempaava tarina - Pelaa tavallisena myyjänä, joka yrittää selviytyä - Perustele, miksi kultistien ei tulisi uhrata sinua - 30 minuuttia useimmissa pelikierroksissa - Yli 30 000 sanaa! - Yli 500 valintaa! Valinta jokaisen kulman takana! - Yli 15 ainutlaatuista loppua!