Sabrewulf
Kammottavaan kiroukseensa yhä sidottu Sabrewulf taistelee eläimellisen luontonsa hallitsemiseksi. Killer Instinct -pelihahmo. HUOMAUTUS: Sabrewulf-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.