Kestävä selviytymispuku, joka vaihtaa säteilysuojan kylmäsuojaan. Puvun omistaminen oikeuttaa myös käyttöösi Tomaha-moottorikelkka-asun sekä jään peittämän rynnäkkökiväärin.