Rust Console Edition - Public Test Branch
Staging Branch on pelin puoli, jossa kehitystiimi testaa tulevia sisältöpäivityksiä. Siellä voit kokeilla uutta sisältöä ennen virallista julkaisupäivää ja tarvittaessa tehdä vikailmoituksia. Näin autat hiomaan lopullisesta tuotteesta kaikille hyvän kokemuksen! Koska sisältö on uutta, saatat kohdata Staging Branchissa enemmän vikoja kuin pelin liveversiossa.