Rust Console Edition - 7800 Rust Coins
Osta 7800 Rust-kolikkoa. Niillä voi ostaa Rust Console Edition -mallikaupasta uusia mukautusmalleja. Käytä malleja varusteisiin, aseisiin, rakennuksiin ja moniin muihin kohteisiin! Rust-kolikoita voi lunastaa ja käyttää vain sillä alustalla, jolla ne alun perin ostettiin.