Roundabout
Roundabout on 70-luvun B-leffojen hengessä tehty peli, jossa ajat jatkuvasti pyörivää limusiinia! Ota kyytiin matkustajia, löydä salaisia keräilyesineitä, suorita vaarallisia tehtäviä ja rakastu seikkaillessasi ja ratkoessasi ongelmia avoimessa pelimaailmassa. Roundabout on No Goblin-pelistudion ensijulkaisu, jonka perustajien suunnittelemia pelejä ovat esimerkiksi Destroy All Humans!, The Gunstringer ja Rock Band! Roundaboutissa sinun tulee ottaa kyytiin matkustajia ja kuljettaa heidät perille. Pelin juju on siinä, että limusiinisi pyörii ympäri lakkaamatta! Liikkuaksesi Roundaboutissa sinun tulee ajoittaa liikkuminen limusiinin jatkuvaan pyörimiseen ja kaartaa esteiden, rakennusten ja muiden hidasteiden ympäri. Vuoteen 1977 sijoittuva Roundabout kertoo kuinka maailman kenties kuuluisin pyörivä autonkuljettaja, Georgio Manos, nousi maineeseen. Samalla kun kuljetat pelaajia ympäri Roundaboutin kaupunkia, opit lisää pyörivän limusiinin kuljettajan huimaavista huippuhetkistä, pelottavista aallonpohjista sekä salatuista rakkauden kohteista. Tulet kokemaan 70-luvun ainoalla mahdollisella aitoudella: limusiinin sisällä tapahtuvan elokuvamaisen toiminnan kautta.