Romuralli-paketti
Työnnä GRID 2-pelin vauriorunko äärirajoilleen, kun GRID-pelistä tuttu Demolition Derby -romuralli palaa GRID 2 -peliin tässä maksuttomassa latauksessa. Ota käyttöösi Jupiter Eagleray Mk5 -autoklassikko ja jyrää kärkeen Detroitin romurallistadionilla yksinpelissä, jaetun ruudun pelissä ja verkkopelissä!