Rocket Wings DLC
Liidä yläilmojen ja laaksojen halki Alpeilla ja Alaskassa huippunopeudella ja suorita 15 uutta haastetta jokaisen huimapään suosikkilajissa! Saat rakettisiipiisi myös kolme mukautusta, joiden avulla erotut joukosta.