Robozarro
Fysiikkaan pohjautuva 2D-seikkailu! Robozarro on fysiikkaan pohjautuva 2D-toimintapeli jossa robotit B0-3 ja 0-Ramatron lähtevät eeppiselle matkalle Mech Angelesis sivukylien, alamaailman ja kattojen halki selvittääkseen tohtori Zarron mystisen katoamisen syyn.