RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Pack
Alex Murphy -paketti heittää sinut keskelle kiivasta toimintaa tarjoten entistä hurjemman kokemuksen. Se sisältää: - OCP:n haulikon - Sankarin vaurioituneen panssarin ensimmäisestä RoboCop-elokuvasta (kosmeettinen) - Auto-9-pistoolin prototyyppiversion (kosmeettinen)