RoadCraft – Year 1 Pass
Ensimmäisen vuoden passilla voit laajentaa RoadCraft-kokemustasi. Se antaa käyttöösi pelin kaksi ensimmäistä suurta laajennusta, jotka sisältävät uusia ajoneuvoja, ominaisuuksia, tehtäviä ja karttoja tutkittavaksi. Saat myös heti käyttöösi vain tähän passiin sisältyvän Invictus Type A:n, tehokkaan ja ainutlaatuisen tiedusteluajoneuvon. Säästä rahaa pelin sisällössä ostamalla ensimmäisen vuoden passi. Voit ladata sisällön kaupasta tai pelin sisällä heti julkaisun jälkeen. Ensimmäisen vuoden passilla saat seuraavan sisällön: – Rebuild‑laajennus, joka sisältää Timberworks Packin ja kaksi karttaa, joissa on rutkasti uusia sopimuksia, aktiviteetteja ja hyötyajoneuvoja. – Reclaim-laajennus, joka sisältää kaksi uutta suurikokoista karttaa, uudenlaisen mahdollisuuden purkaa rakennuksia sekä entistä monipuolisempia tapoja hoitaa korjaustoimia. – Invictus Type A, tehokas ja ainutlaatuinen tiedusteluajoneuvo, joka on saatavilla heti julkaisun yhteydessä. - Crawler-paketti, uusi ajoneuvojen teemapaketti, jossa on kolme uutta telaketjuajoneuvoa teollisuuteen, resursseihin ja maasto-olosuhteisiin liittyviä tehtäviä varten.