ROAD TO EXOTICS
Kilpaile yli 300 kuljettajaa vastaan samanaikaisesti ROAD TO EXOTICS -pelissä, intensiivisessä arcade-kilpa-ajossa, joka on saanut inspiraationsa kilpa-ajopelien kultakaudelta. Kilpaile aikaa vastaan, päihitä kilpailijasi, voita karsinnat ja kohtaa äärimmäinen haaste! Miksi pelata ROAD TO EXOTICSia? - Yli 300 kuljettajaa samanaikaisesti: Täyttä kilpa-ajon kaaosta. - Aito arcade-kilpa-ajopeli: Koe uudelleen kilpa-ajopelien kultakausi. - Rakenna kokoelmasi: Aja hirviöautoilla ja eksoottisilla menopeleillä. - Useita pelitiloja: Haasta itsesi sekä klassisissa että ajastetuissa checkpoint-kisoissa. - Klassinen ääniraita: Retrohenkisiä sävelmiä. - Helppo ohjaus: Kiihdytä, ohjaa ja jarruta vaivattomasti.