Road 96
Road 96 on kaunis ja sekopäinen automatka täynnä uusien paikkojen löytämisen riemua sekä epätavallisia ihmisiä, joita kohtaat omalla matkallasi vapauteen. Jatkuvasti kehittyvä juonipainotteinen seikkailu on saanut vaikutteita Tarantinolta, Coenin veljeksiltä ja Bong Joon-holta. Pelin ovat tehneet Valiant Hearts- ja Memories Retold -pelien palkitut tekijät. Pelihetket ovat täynnä toimintaa, tutkimista, mietiskelevää melankoliaa, inhimillisiä kohtaamisia ja sekopäisiä tilanteita maailmassa, jonka taustalla on sortoa ja autoritaarista johtamista. Huikea visuaalinen tyyli, 90-luvun hiteillä täytetty soundtrack sekä tuhannet eri ratkaisumahdollisuudet takaavat, että kukin pelaaja voi luoda omanlaisiaan Road 96 -tarinoita.