Risky Roads (Windows)
Tien yli juokseminen on pienelle kanalle hyvin haastava tehtävä. Paljon erittäin nopeita autoja ja odottamattomia esteitä. Tarvitset hyvän reaktion auttaaksesi tätä söpöä pikku kaveria. Älä unohda, että hänellä on ystäviä ja nekin haluavat ylittää tien.