Rise & Shine
Ammu nopeasti, ajattele nopeammin Rise & Shine on todellinen "ammu ja ajattele" -peli, joka yhdistää ammuntapelit, luotisateen ja pulmatasopelit uuteen strategian ja sisälmysten soppaan. Vaihtele Shinen lisäosien välillä ratkaistaksesi pulmia, jotka määrittelevät luotien ominaisuudet uudelleen. Ohjaa ammuksia monimutkaisten sokkeloiden läpi, sähköistä vahingoittuneita laitteita löytääksesi uusia reittejä, ja jonglööraa kasibittisiä hedelmiä, koska miksikäs ei? Valmistaudu spawnaukseen Älä anna nättien hahmojen huijata sinua, Gamearthin pelastaminen ei ole helppoa. Valmistaudu ohjussateeseen ja vältä näkymättömiä ansoja taistellessasi sen tuhoutumista vastaan. Anna kaikkesi pysyäksesi hengissä tappavien robottilaivastojen, jumalattomien pomojen, jättimäisten kuolemanrattaiden ja (totta kai) aivonälkäisten zombieiden kohteena. Et selviä tästä hajoamatta. Uuden tason yksityiskohdat Lähde maailmaan, missä jokainen taso on kokonainen taideteos. Jokainen taso on tehty käsin piirretyistä kuvituksista parallaksirullauksella, joten jokainen askel on uusi; ei mosaiikkia tai toistoa. Tämä keskittyminen yksityiskohtiin saa ruudut rullaamaan saumattomasti toisiinsa, laatu jota kiität 20. spawnissasi.