Riptor
Ultratech paljastaa jatkuvasti kasvavan sotilastuotevalikoimansa uusimman tuotteen, Riptorin – taistelukentän soluttautumis- ja häirintäyksikön! Plasmakynnet, sisäiset liekinheittimet ja kyberneettiset hännänpidennykset yhdistyvät luonnollisen saalistajan etuihin. Pidä kiirettä! Tilaa omasi TÄNÄÄN! Riptor-hahmo on mukana Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -versioissa.