RIDE 5 - Welcome Pack
RIDE 5 - Welcome Packin sisältö: - Honda CBR1000RR Fireblade - Endurance Modified (2005) - MV Agusta Brutale 800 RR (2021) - Norton V4SV (2021) Kolme pyörää. Kolme erilaista tyyliä. Yksi ainutlaatuinen tunne. Nosta kytkintä RIDE 5 - Welcome Packilla, niin saat parhaan startin! Kun olet saanut vähän nimeä Suzukan 8 tunnin kisassa, voit kasvattaa mainettasi Honda CBR1000RR Firebladella haastavammissa kestävyyskisoissa. Jos pidät enemmän Naked-pyörän charmista, hyppää kolmesylinterisellä rivimoottorilla ja uusilla sivulevyillä varustetun MV Agusta Brutale 800 RR:n selkään. Viimeisenä vaan ei vähäisimpänä on Norton V4SV: erikoismalli, joka tehtiin brittiläisen valmistajan satavuotisjuhlan kunniaksi. Sen inspiraationa toimivat Mansaaren TT-ajoissa kilpailevat Superbiket, ja se jätti lähtemättömän jälkensä asfalttiin ja moottoripyöräkisojen historiaan. Tämä ladattava DLC-sisältö on osa RIDE 5 - Season Pass -pakettia.