RIDE 5 - Speed With Style Pack
RIDE 5 - Speed With Style Packin sisältö: - Aprilia RSV4-X Trenta (2022) - KTM RC 8C (2023) - Moto Guzzi MGS-01 CORSA (2004) - MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro (2023) - Triumph Speed Triple 1200 RR (2022) - Rata: Fuji Speedway Speed With Style Pack ‑paketissa pääset kokemaan huikealla Fuji Speedway ‑radalla, miten riemukasta on ajaa muotoilun äärimmäiseen suorituskykyyn yhdistävillä moottoripyörillä! Kauniit maisemat yhdistyvät adrenaliiniryöppyyn, jonka voi tuottaa vain yksi maailman haastavimmista radoista! Jos fanitat rajoitettujen tuotantoerien pyöriä, älä jätä väliin tinkimätöntä ratapyörää, kuten vain 163 kg painavaa 135 hv:n KTM RC 8C:tä tai aerodynaamista RSV4-X Trentaa, joka luotiin juhlistamaan Aprilian ensimmäisen mm-tittelin 30. juhlavuotta. Nauti kahdesta mallista, jotka ovat kunnianosoituksia menneelle: erittäin riisuttu Triumph Speed Triple 1200 RR käyttää RS:n moottoria ja MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro sai innoitusta MV 500-mallista, jossa esitteli aerodynaamiset siivekkeet vuonna 1972. Jos haluat kappaleen historiaan, kokeile uusinta Moto Guzzin urheilumoottoripyörää, MGS-01 CORSA:ta! Voitto on aina voitto, mutta voittaminen tyylillä on vasta poikaa! Tämä ladattava DLC-sisältö on osa RIDE 5 - Season Pass -pakettia.