RIDE 5 - Rebel Pack
RIDE 5 - Rebel Packin sisältö: - Aprilia Tuono V4 Factory E5 - Racing Modified (2021) - Yamaha YZF-R7 (2022) Hyppää satulaan ja jätä jälkesi asfalttiin RIDE 5 - Rebel Packilla! Haluatko erottua joukosta? Aggressiivinen YZF-R7 sopii sinulle! Kaksisylinterisen CP2-moottorinsa ja huippukevyen runkonsa ansiosta se on valmis haastamaan kaikki keskikokoiset Supersport-pyörät! Eikö 689 kuutiota riitä sinulle? Entä 1077 kuutiota? Nyt ei puhuta mistä tahansa vanhasta prätkästä, vaan Factorysta: se on nimi, jolle Aprilia takaa huippusuorituskyvyn. Ja Tuono V4 on todellakin nimensä veroinen. Tämä Hypernaked-pyörä vääntää Supersportien kilpa-ajo-ominaisuudet 11:een, koska siinä on uusi alumiininen kääntövarsi matalammilla tukiristikoilla. Löydä kapinallinen puolesi sen 175 hevosvoiman karjuessa! Tämä DLC ei sisälly Season Passiin.