RIDE 5 - Free Pack 01
RIDE 5 - Free Pack 01:n sisältö: - Kawasaki Z 1000 (2006) - Suzuki GSX-S 1000 (2018) Testaa taitosi kahdella huippunopealla Naked-pyörällä, joissa yhdistyvät tehokkuus ja erinomainen ohjattavuus! Solakka ja minimalistinen Sugomi-designia ilmentävä Kawasaki Z1000 palauttaa vuosien 1984 ja 2003 ikoniset versiot tien päälle modernina uusversiona, joka tarjoaa entistä dynaamisemman ja sporttisemman kyydin. Eikä kannata aliarvioida terävää Suzuki GSX-S 1000:ta – sen pitkäiskuinen nelisylinterinen moottori kiidättää sinut voittoon kiemurtelevilla vuoriteillä ja haastavilla radoilla, jos vain saat pidettyä sen hallinnassasi.