Ride 2 Rising Sun Bikes Pack
"Kaukoidästä saapuu kuusi moottoripyörää, jotka kelpaavat varmasti kaikkiin talleihin! Yamaha MT10 ABS 2016 Valtava 1670-kuutioinen moottori ja jättimäiset pakoputket istuimen alla! MT10 Abs on tehokkain moottori luokassaan. Honda RC 213 V-S 2015 Tämä tiepyörä on yksi kuuluisimmista MotoGP-kisapyöristä! Kawasaki ZX 7RR 1996 Tällä vuonna 1996 julkistetulla moottoripyörällä Kawasaki saavutti tavoittelemansa aseman mestaruussarjan tehokkaimman superpyörän valmistajana. Yamaha YZF-R7 1998 Kehittynein Yamahan koskaan valmistama moottoripyörä. Suzuki GSX-R1000 One Million Edition 2014 Tämä 27 vuotta mallin julkistuksen jälkeen esitelty erikoismalli juhlisti miljoonannen GSX-R:n valmistumista, ja se on edelleen yksi luokkansa tehokkaimmista moottoripyöristä. Kawasaki W800 Black Edition 2015 Täydellinen läpikuultavan kiiltävien pintojen ja verrattoman ajettavuuden yhdistelmä. Osta ladattava Rising Sun Bikes Pack -sisältöpaketti, niin pääset revittelemään näillä pedoilla ilman rajoituksia!"