Ride 2 Competition Bikes Pack
"Yamaha YZF-R1 -tiimi: EPayMe Yamaha 2015 Tämä rohkeilla väreillä koristettu malli syntyi Yamahan ja mestarikuski Tommy Hillin yhteistyön tuloksena. Kawasaki KL SM 450 F 2015 KLSM 450F -moottorin 56,6 hevosvoimaa ja 8 500 kierrosta minuutissa takaavat nautinnollisen ajokokemuksen. Yamaha YZF 450 Supermoto 2015 Yamaha palasi huipulle vuonna 2015 voittamalla FIM Motocrossin maailmanmestaruuden, kun Romain Febvre vei mestaruuden YZF 450:llä, johon tämä superpyörä perustuu. MV Agusta F4 RC 2015 Tämä malli on suunniteltu vastaamaan markkinoiden nopeimpien ja ainutlaatuisimpien mallien heittämään haasteeseen. Team Sertin Suzuki GSX-R1000 -kisaversio 2014 GSX-R1000:n erikoisversio, jonka inspiraationa on väritys, jota Team Sert käytti vuoden 2014 FIM Endurance -MM-sarjassa. KTM 390 R -kisaversio 2014 Tämä moottoripyörä antaa nuorille kuskeille kisatason suorituskyvyn. Osta ladattava Competition Bikes Pack -sisältöpaketti ja lähde mukaan kisaan!"