Ride 2 Collector Bikes Pack
"Parhaat modernit versiot vanhoista klassikoista! Kawasaki GPZ 900R Ninja 1989 Jos olet nähnyt Top Gunin, muistat varmasti elokuvaa Tom Cruisen rinnalla tähdittäneen Kawasaki GPZ900R:n. Filmitähteyden lisäksi GPZ900R Ninja on kuuluisa myös vuoden 1984 Tourist Trophyn kaksoisvoitosta tuotantopyörien luokassa. MV Agusta Brutale 800 2016 Kaikkien aikojen kaunein Brutale. Suzuki GSX-R 750RR LE 1989 Takahiko Kawaguchin suunnittelemaa Suzuki GSX-R750RR:ää valmistettiin vain 500 kappaleen rajoitettu erä. Se oli suurelle yleisölle erinomainen tilaisuus päästä kokemaan kisapyörän tuntuma. Triumph Scrambler 2016 Kaikki Steve McQueenin ajosuoritukseen Suuressa pakoretkessä ihastuneet voivat nyt päästä kokemaan samaa vauhdin hurmaa Triumph Scramblerilla. Bimota DB9 Brivido S 2014 Tämän aggressiiviseksi suunniteltu moottoripyörä on ajotuntumaltaan niin aito kuin suinkin mahdollista. Mitä oikein odotat? Osta ladattava Collector Bikes Pack -sisältöpaketti, niin pääset kokeilemaan näitä pyöriä!"