Riddled Corpses EX
Riddled Corpses EX on 8/16-bittisten arcadepelien tyylinen "twin-stick shooter" Kulje vaarojen ja massiivisten loppuvihollisten täyttämien monipuolisten alueiden läpi. Valitse hahmosi viisaasti ja käytä sen kykyjä sekä erikoistavaroita (kello, dynamiitti ja tykkitornit) hyväksesi edetäksesi ja tuhoa pahuuden alkulähde! - 60 FPS nopeatempoinen toiminta - Kahden pelaajan yhteispelitila - 6 hahmoa, jokaisella vaihtelevat ominaisuudet ja kyvyt - Arcade-, tarina- ja selviytymistila - Kombosysteemi - Laadukas chiptune-musiikki - Rekisteröi parhaat tuloksesi verkkoon tulostaululle!