Reverse Cosplay Pack
Ryhdy Saints Row -yhteisön ruumiillistumaksi Reverse Cosplay Pack -pakkauksen avulla. Pakettiin kuuluvat Reverse Cosplay -kisan parhaat tuotokset. Kaksi fanien suunnittelemaa asua toteutettiin pelinsisäisinä asuina!