Retrowave bundle
Surffaa retrowavella tyylillä varustamalla itsesi rohkeilla retrofuturistisilla varusteilla. Saat uuden Night Rider -asun lisäksi uuden rantakirpun maalipinnan (Speedmaster Turbo) ja kolme uutta asepiirustusta. Älä anna prameiden ulkokuorten hämätä! Kaikki Blademaxx-machetea, Vindicator 2000 -revolveria tai Volkatronix-automaattikivääriä leluna pitävät saavat maksaa kipeästi virheestään. Show'n ehdoton tähti on Volkatronix. Tolga ja Fatin suunnittelivat sen Volkan Dalille, ja se on ensimmäinen Dying Light -ase, joka ampuu sähköluoteja. Se on siis tarpeellinen lisä arsenaaliisi. Ota huomioon, että rantakirpun maalipinta vaatii Dying Light: The Following -laajennuksen.