Retro Rammers Car Pack
Laajenna Wreckfestin maailmaa näillä kolmella klassikkoajoneuvolla! Wingman: Valtava amerikkalainen Tailfin-klassikkoauto 1950-luvun lopulta on täydellinen valinta derbyihin ja kahdeksikkoradoille! Buggy: Tämä takamoottorinen eurooppalainen klassikko on kotonaan kiemurtelevilla radoilla! Bumper Car: Tuhoa tivolissa! Maailman nopein törmäilyauto tekee unelmistasi totta – aja täysiä päin! Tämä DLC-paketti kuuluu myös Season Passiin.