Resident Evil
Peli, joka määritti selviytymiskauhugenren, tekee paluun! Tutustu Resident Evilin remasteroituun HD-versioon. Vuonna 1998 eräs erikoisjoukkojen ryhmä lähetetään tutkimaan Raccoon Cityn laitamilla tapahtuneita outoja murhia. Paikan päällä heidän kimppuunsa hyökkää lauma verenhimoisia koiria ja he joutuvat suojautumaan läheiseen kartanoon. Kalman haju leijuu raskaana ilmassa. Tarvikkeet käyvät vähiin, kun ryhmä taistelee selviytyäkseen.