RESIDENT EVIL RESISTANCE
Koe Resident Evilin maailmaan sijoittuva uudenlainen 1 vs. 4 -verkkomoninpeli, jossa neljä selviytyjää asettuu uhkaavaa Mastermindia vastaan. Mastermindina tavoitteenasi on estää selviytyjien pako keinolla millä hyvänsä. Käytössäsi on monenlaisia työkaluja, kuten kutsuttavat hirviöt, tappavat ansat, aseistetut kamerat ja paljon muuta! Selviytyjien on torjuttava Mastermindin hyökkäykset ja ratkaistava pulmatyyppisiä tavoitteita yhteisvoimin, jotta he selviytyvät ulos kartalta aikarajan puitteissa!