Resident Evil 4 – Mercenaries
Kisaa kelloa vastaan ja taistele tiesi tulostaulukon kärkisijoille! Ensimmäistä kertaa alkuperäisessä Resident Evil 4 ‑pelissä nähty Mercenaries-pelitila tekee paluun! Oletko valmis testaamaan taitosi jännittävässä ja vaarallisessa selviytymistaistelussa koko ajan vaarallisemmaksi kehittyviä vihollislaumoja vastaan? Sekä uudet että vanhat hahmot voivat nyt käyttää Mayhem-tilaa. Siinä hahmot saavat uusia ainutlaatuisia kykyjä, mikä lisää Mercenaries-pelitilaan uuden ja ennenäkemättömän strategisen ja taktisen tason! Päätarinan tapaan myös Mercenaries on uudistettu, joten nopeatempoisen toiminnan ja taistelujen ystäville on luvassa tuore pelikokemus!