Resident Evil 0 -asupaketti 3
Tämä paketti sisältää Rebeccan S.T.A.R.S. 1997 -asun Resident Evil: Director's Cut -pelistä ja hänen urheiluasunsa Resident Evil 2:sta. Huom: Saatavana on myös kaikki asut sisältävä paketti – tarkista aiemmat ostot ennen tämän ostamista. Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.