Reserviyksiköt
Reserviyksiköt-paketti sisältää uniikkeja univormuja ensisijaisesti takalinjoille toimiville yksiköille, kuten italialaiset Carabinieri Reali -sotilaspoliisit ja itävaltaunkarilaiset Standschützenit, jotka puolustivat Tirolin vuoria. Saatavilla on neljä viiksityyliä ja neljä kasvoesinettä, sekä yhdet kasvot kullekin osapuolelle. Reserviyksiköt-paketti sisältää 40 esinettä: - 6 italialaista univormua - 8 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 10 itävaltaunkarilaista päähinettä - 4 kasvoesinettä - 4 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Italialaiset univormut sisältävät pelätyt Carabinieri Reali -sotapoliisiyksiköt. Näitä yksiköitä siirrettiin ajoittain etulinjaan, missä he kohtasivat raskasta tulitaistelua. Heidän ikonisen vanhanaikaiset Lucerna-hattunsa muistuttavat aivan toisenlaisesta aikakaudesta. Saatavilla on Carabinieri-univormut niin jalkaväelle kuin upseereille. Muilla luokilla on luokkaa edustava telttakangas, ja luokkien ulkonäköä on parannettu. Itävaltaunkarilaiset saavat univormut Standschützenin vuoristoyksiköille, jotka koostuivat Tirolin vuorille kutsunnan saaneista määrätietoisista vanhemmista miehistä ja reserviläisistä. Sisältää myös korvausmateriaalista valmistetut ersatz-univormut – ja nämä vakosamettiset univormut erottuvat varmasti joukosta. Tarjolla on myös tyypillisiä ersatz- ja vuoristopäähineitä sekä suojalaseja ja eliitin tammenlehtiä. Tämä paketti sisältää neljä uskomatonta viiksityyliä, kuten kuuluisan Friedrich Nietzschen ja Maurice de Hirschin omaleimaiset tyylit. Sisältää neljä kasvoesinettä: vanhemmat reserviläiset käyttivät todennäköisesti silmälaseja, joten pakettiin kuuluu kahdet nenälasit WB Yeatsin ja saksalaiskenraali Max Hoffmanin tyyliin. Etulinjan viestiyksiköt ja kuljettajat käyttivät myös ikonisia autonkuljettajan suojalaseja. Kaiken kruunaa unkarilainen piippu. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.