RENNSPORT - Nordschleife x Porsche 911 GT3 R Pack
Nordschleife x Porsche 911 GT3 R -paketti tarjoaa kaksi suurta lisäystä rikastamaan ajokokemustasi. Toisaalta koet Nordschleifen, moottoriurheilun kuuluisimman ja pelätyimmän radan. Yli 20 kilometriä mutkia, korkeuseroja ja teknisiä osuuksia haastavat taitosi ja kestävyytesi. Toisaalta pääset Porsche 911 GT3 R Rennsportin rattiin, joka on modernin GT-ajon todellinen mittapuu. Suorituskykyyn suunniteltu auto erottuu voimallaan, tasapainollaan ja tarkkuudellaan.