RENNSPORT - Ford Mustang GT3
Päästä Ford Mustang GT3:n voima ja luonne valloilleen RENNSPORTissa. Kilpailuun suunniteltu ikoni yhdistää nopeuden, tarkkuuden ja tasapainon ainutlaatuiseen kokemukseen. Sukella modernin GT:n intensiteettiin ja näytä ajotaitosi vaativimmilla radoilla.