Redout 2 - Winter Pack
Laajenna Redout 2 -elämystä Merkuriuksen Terror Rupesilla! Winter Pack -lisäsisältö: - Terror Rupes -ympäristö, jossa on kolme uutta kilparataa ja yksi uusi pomorata (kaikki käännettäviä) - 28 täysin uutta uratapahtumaa - 29 uutta teippausta, väriä ja muuta koristelua Redout-liigan uusin hankinta on Merkurius, jonka dramaattiset lämpötilan vaihtelut edellyttävät huippuluokan insinööritaitoja ja uusien huippumateriaalien laaja-alaista käyttöä. Vaikka planeetta on selkeästi ihmisille asuinkelvoton, tutkimustiimit löysivät salaperäisiä raunioita ja artefakteja Merkuriuksen etelänavalta. Niistä ei kuitenkaan löytynyt mitään orgaanisia jäänteitä, joten niiden rakentaja ja rakennussyyt jäivät pimentoon. Mutta se sopii täydellisesti uudeksi kilpa-ajojen tapahtumapaikaksi! Moninpeliaulassa riittää, että pelin järjestäjällä on Winter Pack -lisäsisältö. Silloin uudet radat ovat kaikkien käytössä!