Red Hood
Lataa ja pelaa Jason Toddina eli Red Hoodina - pahamaineisena tarkka-ampujana, joka on tappavan tarkka sekä pitkän matkan että keskimatkan hyökkäyksissä. Jason Todd palveli aiemmin Batmanin suojatti Robinina ennen kuin Jokeri murhasi hänet brutaalisti. Vuosia myöhemmin Lazarus Pitin voimakkaat parantavat vedet herättivät Jason Toddin henkiin. Niiden voimalla on kuitenkin hintansa ja Jason koki muutoksen. Hän käyttää nyt Red Hoodin viittaa sotiessaan rikollisuutta vastaan. Red Hoodin hahmon voimien avulla hän voi hyökätä vihollistensa kimppuun ampuma-aseilla myös läheltä.