Red Bow
Red Bow on ylävinkkelistä pelattava kauhuhenkinen seikkailupeli, jossa pelaaja asettuu nuoren tytön Rohin rooliin, joka jää vangiksi outoon kaameita hirviöitä vilisevään uneen! Roh on loukussa oudossa synkässä painajaismaailmassa. Auta häntä selvittämään mikä rooli hänellä on tutustumalla pelottavaan ympäristöön. Ratko pulmia ja löydä piilotettuja salaisuuksia seikkailussasi. Matkan varrella löytämäsi esineet ratkaisevat mihin lopputulemaan päädyt! Ominaisuudet: * Päätä ihmisten kohtalosta tyhjyyden maailmassa * Tutustu ympäristöön pulmien ratkaisemiseksi * Tapaa pelottavia haamuhirviöitä * Monia loppuja Tässä pelissä on kuoleman ja itsemurhan kuvausta eikä sitä suositella nuorimmille tai muutoin aiheesta herkille pelaajille.