Reckless Car Pack
Laajenna autotalliasi kolmella ainutlaatuisella menopelillä! Gorbie: Erilainen yhteisön suosikki on täällä! Tällä kaunottarella ajaminen on nautinnollista, romuttaminen sitäkin enemmän! Blade: Amerikkalaista rallia parhaimmillaan, tämä 80-luvun muskeliauto näyttää liian nopealta pysäköitynäkin! Stepvan: Tällä populaarikulttuurin jäätelöautoklassikolla ei tarjoilla jäätelöä vaan romutuksia! Tämä sisältöpaketti kuuluu Season Pass 2:een.