Ravieta-hahmopaketti
Kosminen prinsessa Ravieta on saapunut galaksista etsimään prinssiään! Avaa erikoiskyky muuntuneen muotonsa, Lunan, avulla. Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Ravieta - Ravietan kasvulaatikon lipun x5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää kertakäyttöisiä pelin sisäisiä esineitä, joita ei voi noutaa. *Oston jälkeen paketti menee viestikenttään. *Jos omistat Ravietan, saat siitä korvauksena tietyn määrän pisteitä. *Paketin osat ja myynti voidaan vaihtaa tai lopettaa ilman erillistä ilmoitusta.