Ratyrinth
Seikkaile haastavissa sokkeloissa ja auta eksynyttä jyrsijää löytämään perheensä! Pelissä tehtävänäsi on ohjata ketterää jyrsijää, joka on erotettu perheestään ja eksynyt pelottavaan metsään, joka on täynnä pelottavia vihollisia! Ratyrinth on sivultapäin kuvattu retrotyylinen tasohyppelypeli, jossa aivojumppatasot vaativat tarkkuutta. Juokse, hyppele, tartu seiniin, ui ja kiipeile sokkeloisten tason läpi. Tässä pikselitaidepelissä on minimalistiset kaksisävyiset animaatiot. Jos epäonnistut, voit aloittaa uudelleen alusta ja yrittää uudelleen niin monta kertaa kuin on tarpeen. Haaste vaikeutuu jokaisen läpäistyn tason myötä. Käyttöön tulee uusia mekanismeja ja vihollisia sitä mukaa, kun etenet pelissä.